Songtexte
Det
har
börjat
att
bli
varmare
nu,
känner
ni?
Minnen
tinar
upp
inom
like
cidamen
Första
tjejen
jag
blev
kär
i
hette
Emily
Men
det
var
nog
ingenting
hon
kände
till
Det
var
inget
jag
berätta,
du
krossade
mitt
hjärta
Men
jag
antar
att
det
där
var
aldrig
meant
to
be
Och
man
kommer
komma
över
det
till
slut
även
om
det
gör
ont
nu
För
jag
insåg
att
det
är
sånt
som
man
har
vänner
till
Träffad
utav
pilarna
ifrån
Amor
Men
Emily
hon
duckade
dom
fint
Hjärtat
gick
i
tusen
där
jag
var
då
Men
jag
fick
hjälp
o
plocka
upp
varje
bit
Det
är
lätt
att
tro
att
man
kan
klara
allting
ensam
Men
svär
jag
hade
aldrig
ta'tt
mig
hit
Om
det
inte
vart
för
vänner
och
familj
kompis
aldrig
i
mitt
liv
Möter
dagens
enda
soluppgång
Fyller
lungorna
med
tro
och
hopp
Och
så
länge
jag
har
kvar
det
här
Kan
jag
inte
säga
att
jag
förlorat
nåt
Det
har
börjat
att
bli
varmare
nu,
känner
ni?
Minnen
tinar
upp
inom
like
cidamen
Första
tjejen
jag
blev
kär
i
hette
Emily
Men
det
var
nog
ingenting
hon
kände
till
Det
var
inget
jag
berätta,
du
krossade
mitt
hjärta
Men
jag
antar
att
det
där
var
aldrig
meant
to
be
Och
man
kommer
komma
över
det
till
slut
även
om
det
gör
ont
nu
För
jag
insåg
att
det
är
sånt
som
man
har
vänner
till
Vad
skulle
jag
ha
gjort
om
inte
ni
var
här?
Det
är
inte
värt
o
vinna
om
man
inte
har
nån
o
fira
med
Emily,
I
let
you
go,
nu
är
jag
vuxen
Är
med
mitt
team,
we
on
the
road
o
rullar
upp
en
Har
vart
på
glid
o
tappat
tid,
har
vart
i
trubbel
Så
för
alla
gånger
vi
vart
down
stannar
vi
uppe
Möter
dagens
enda
soluppgång
Fyller
lungorna
med
tro
och
hopp
Och
så
länge
jag
har
kvar
det
här
Kan
jag
inte
säga
att
jag
förlorat
nåt
Det
har
börjat
att
bli
varmare
nu,
känner
ni?
Minnen
tinar
upp
inom
like
cidamen
Första
tjejen
jag
blev
kär
i
hette
Emily
Men
det
var
nog
ingenting
hon
kände
till
Det
var
inget
jag
berätta,
du
krossade
mitt
hjärta
Men
jag
antar
att
det
där
var
aldrig
meant
to
be
Och
man
kommer
komma
över
det
till
slut
även
om
det
gör
ont
nu
För
jag
insåg
att
det
är
sånt
som
man
har
vänner
till
Vad
skulle
jag
ha
gjort
om
inte
ni
var
här?
Det
är
inte
värt
o
vinna
om
man
inte
har
nån
o
fira
med
Attention! Feel free to leave feedback.