Lyrics
Natten
den
er
mørk,
og
månen
den
står
højt
Et
gilde
står
for
døren,
ved
Odin
der
skal
festes
Svinet
plejes,
mjøden
mejes,
tønder
fyldes
op
Intet
mjød
vi
levne
vil,
natten
den
er
lang
Dysterhed
finder
sted
i
sjæle
tro
Varmen
fra
ildstedet
fylder
hele
rummet
Mod
og
ære,
tapperhed
viger
jætter
bort
Denne
aften
varer
evigt,
løft
jeres
horn
Våbenbrødre,
løft
jeres
horn
Lad
øllet
skylle
for
høje
Odin
Thors
hammer
slår
på
himmelen
En
perfekt
aften
for
et
herligt
gilde
Sorg
og
død
vi
glemme
vil
i
Asgårds
sal
Her
guder
og
krigere
drikker
alle
lige
To
kvinder
til
hver
en
mand
og
mjød
som
havets
bund
Et
gilde
i
al
evighed,
natten
varer
ved
Som
sejrshære
på
slagmarken,
vi
fejre
skal
Vi
æder,
drikker
og
hylder
vores
døde
Vore
faldne
folk
vi
sender
bort
i
flammerne
til
søs
Hvor
krigergildet
venter
dem
i
Valhallas
sal
Våbenbrødre,
løft
jeres
horn...
Våbenbrøde,
løft
jeres
horn...
Attention! Feel free to leave feedback.