Текст песни
Muahahhahahaha
Hvor
er
Matias?
Han
var
her
lige
før
Viggo,
er
du
med
mig?
Jeg
vil
gerne
lege,
men
ved
ik'
om
jeg
tør
Hallo?
Når
han
brøler
som
en
trold,
bli'r
jeg
bange
Ej
vi
stopper,
lad
os
hellere
lege
fange
Han
er
sjov
nok,
når
vi
bare
laver
sange
Men
jeg
bli'r
angst,
og
sekunder
bliver
lange
Men
hov,
vent
lidt
(haha)
Lui!
Det'
bare
mig,
det'
bare
mig
I
en
leg
ka'
jeg
være
trold
eller
zombie
eller
Spider-Man
Andrea
eller
Kaj,
kan
være
fjollet
eller
sej
Jeg
vil
altid
bare
lege,
skabe
grin
og
ståhej
Lui!
Det'
bare
mig,
det'
bare
mig
I
en
leg
ka'
jeg
være
trold
eller
zombie
eller
Spider-Man
Andrea
eller
Kaj,
kan
være
fjollet
eller
sej
Jeg
vil
altid
bare
lege,
skabe
grin
og
ståhej
Jeg
er
faktisk
sød
og
kærlig,
et
rigtigt
englebarn
Husk
på,
når
Mina
græder,
er
det
mig
der
også
er
faren
Det
sjoveste
i
verden,
er
lege
man
kan
mærke
Lige
om
lidt
er
du
stor,
og
så'
det
dig
der
er
den
stærke
Så
skal
jeg
bare
se
at
komme
væk
så
du
ikke
gi'r
mig
tæsk
Man
kan
altid
sige
stop,
hvis
et
monster
går
amok
Så
ta'r
man
lige
en
pause,
og
en
dans
med
nissepjok
Vi
lever
når
vi
mærker
det
der
sus
Hvis
du
bli'r
bange,
så
gi'r
mor
dig
bar'
et
knus
Lui!
Det'
bare
mig,
det'
bare
mig
I
en
leg
ka'
jeg
være
trold
eller
zombie
eller
Spider-Man
Andrea
eller
Kaj,
kan
være
fjollet
eller
sej
Jeg
vil
altid
bare
lege,
skabe
grin
og
ståhej
Lui!
Det'
bare
mig,
det'
bare
mig
I
en
leg
ka'
jeg
være
trold
eller
zombie
eller
Spider-Man
Andrea
eller
Kaj,
kan
være
fjollet
eller
sej
Jeg
vil
altid
bare
lege,
skabe
grin
og
ståhej
Bøh
bøh
bøøh
Du
kan
ikke
fange
mig
Bøh
bøh
bøøh
Din
mor
hun
er
en
hammerhaj
Bøh
bøh
bøøh
Hvad
snakker
du
om?
Lui!
Det'
bare
mig,
det'
bare
mig
I
en
leg
ka'
jeg
være
trold
eller
zombie
eller
Spider-Man
Andrea
eller
Kaj,
kan
være
fjollet
eller
sej
Jeg
vil
altid
bare
lege,
skabe
grin
og
ståhej
Lui!
Det'
bare
mig,
det'
bare
mig
I
en
leg
ka'
jeg
være
trold
eller
zombie
eller
Spider-Man
Andrea
eller
Kaj,
kan
være
fjollet
eller
sej
Jeg
vil
altid
bare
lege,
skabe
grin
og
ståhej
Lui!
Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.