Текст песни




با خودت نگفتی که بی تو میمیرم
با خودت نگفتی تو غصه اسیرم
میشینم یه گوشه ی تاریک خونه
با یادت تا مرز دیوونگی میرم
باسه اینکه بفهمونی پشیمونی یکم دیره
دیگه کم کم صدای تو داره از خاطرم میره
دارم لج میکنم با تو آره فک کن که دیوونم
تو که کشتی غرورم رو چی میخوای دیگه از جونم
نمیمونم کنار تو نمیخوام خاطره هاتو
فقط جای یکی اینجاس یا من باید برم یا تو
نه اون احساس غمگینم نه اون روح ترک خورده
یه زخمِ کهنه ام زخمی که از دستت نمک خورده
باسه اینکه هه بفهمونی پشیمونی یکم دیره
دیگه کم کم صدای تو داره از خاطرم میره
باسه اینکه بفهمونی پشیمونی یکم دیره
دیگه کم کم صدای تو داره از خاطرم میره
دارم لج میکنم با تو آره فک کن که دیوونم
تو که کشتی غرورم رو چی میخوای دیگه از جونم
نمیمونم کنار تو نمیخوام خاطره هاتو
فقط جای یکی اینجاس یا من باید برم یا تو
نه اون احساس غمگینم نه اون روح ترک خورده
یه زخمِ کهنه ام زخمی که از دستت نمک خورده




Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.
Загрузка
Загрузка