Текст песни




إيه يا حبيبي
عدت بينا سنين وسنين
ده إحنا طلعنا، نزلنا، بكينا، ضحكنا
رقصنا، سافرنا شمال ويمين
ومقدرتش علينا الدنيا بحالها
ولكن ع الزمان مين يقدر مين
طمني إنك لسه فاكرني
وابعتلي بصوتك أغنية
على بالي أيامنا الحلوة
وحياتك ما تطل عليا
طمني إنك لسه فاكرني
وابعتلي بصوتك أغنية
على بالي أيامنا الحلوة
وحياتك ما تطل عليا
أنا وأنت بعيد عن بعض من فترة، ولو ناسي أنا فاكرة
ده ياما لينا سوا حكايات لا يمكن أعيشها غير مرة
بتيجي في بالي أيامنا وليالينا، وعملت إيه الحياة فينا؟
دي مهما بعدت المسافات هتفضل في القلوب ذكرى
طمني إنك لسه فاكرني
وابعتلي، ابعتلي بصوتك أغنية
على بالي أغانينا الحلوة
وحياتك غنيلي شوية
طمني إنك لسه فاكرني
وابعتلي، ابعتلي بصوتك أغنية
على بالي أغانينا الحلوة
وحياتك غنيلي شوية




Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.
Загрузка
Загрузка