Текст песни
Kafam
uzun
bi'tatilde
Hesaplar
tutmadı
hiç
Iyisiyle
kötüsüyle
Kabul
tercihlere
iç
Uzunca
bi'nefeslendim
Gelemedim
kendime
Anlayamadım
inan
ki
Nasıl
geldim
bugüne
Seni
görmek
istediğim
her
karede
bi
yangın
var
Şu
gücüm
kadar
içimde
taşıdığım
korkum
var
Ev
dediğim
kadar
ait
olduğum
şu
koca
dünya
var
Sakladım
derdimi
kordan
bu
kalbim
seni
yakar
Hangi
güç
var
da
gelir
de
bu
göğsümü
parçalar
Bi'serçeyim
ben
gözümde
tonca
gözyaşlarım
var
Taşıyamasamda
ben
en
azından
bi'kalbim
var
Sizde
olmayan
yürek
inan
bu
porsuklarda
var
Şimdi
kaldım
bi'başıma
ben
bitmez
bu
yol
Evinden
uzak
ve
ıssızz
bi'kovboy
Çok
şey
inan
yüzleşmeye
cesaretim
yok
Çünkü
evinden
çok
uzak
kaldı
bu
kovboy
Şimdi
kaldım
bi'başıma
ben
bitmez
bu
yol
Evinden
uzak
ve
ıssızz
bi'kovboy
Çok
şey
inan
yüzleşmeye
cesaretim
yok
Çünkü
evinden
çok
uzak
kaldı
bu
kovboy
Çok
görsem
de
her
şeyi
ben
yine
de
bi'yarasadan
ders
aldım
bi'gece,göremedim
yine
Bi'hevesle
oturdum
bi'şarkı
yazdım
ben
anlatırım
diye
herkese,dinlemedi
kimse
Her
an
yıkılır
derece
de
konutlar,duygular
somutlar,semtim
vahşi
batıdan
Farksız,şapkamı
eğdim
inan
her
sözün
önünde
anladım
gücünden
dolayı
gerek
sakin
kal'can
Kendi
ateşinde
boğulur
insan
Zevk
alır
inatla
bu
dumandan
Benim
kendimle
olan
kazam
Hiç
toplu
olmadı
sensiz
masam
Kıymeti
bilinmez
akar
zaman
Yazamadığın
bu
kitapları
yazsan
Herkes
bakar
bu
eksik
taraftan
Ben
baktım
hep
nedir
ki
fazlam
Ama
ben
kalemsiz
bi'ressam
Sense
yıldızla
dolu
bi'akşam
Ama
ben
silahsız
bi'asker
Sense
bombalı,silahlı
bi'düşman
Ama
ben
kalemsiz
bi'ressam
Sense
yıldızla
dolu
bi'akşam
Ama
ben
silahsız
bi'asker
Sense
bombalı,silahlı
bi'düşman
Şimdi
kaldım
bi'başıma
ben
bitmez
bu
yol
Evinden
uzak
ve
ıssızz
bi'kovboy
Çok
şey
inan
yüzleşmeye
cesaretim
yok
Çünkü
evinden
çok
uzak
kaldı
bu
kovboy
Şimdi
kaldım
bi'başıma
ben
bitmez
bu
yol
Evinden
uzak
ve
ıssızz
bi'kovboy
Çok
şey
inan
yüzleşmeye
cesaretim
yok
Çünkü
evinden
çok
uzak
kaldı
bu
kovboy
Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.