Текст песни
Så
jag
sa
Hej
Hej
jag
ba'
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Ta
inte
för
givet
att
jag
river
av
ett
blad
(blad)
och
fortsätter
skriva
när
jag
hotar
med
min
nedläggning
för
det
måste
ni
nog
ge
mig
ersättning
När
hela
beatet
går
ticktackticktackbittibombombom
släpper
jag
bomben
som
ritchratchfillifillibombombom
och
om
du
t-tänker
som
jag
tänker
du
fel
(fel)
för
att
jag
e
skev
men
jag
vill
ju
vara
det
ditt
jävla
CP
Hur
ska
du
fatta
att
jag
alltid
är
bättre
än
du
(du)
säg
vad
du
vill,
du
kan
claima,
det
är
fritt,
eller
Sveriges
pyttelilla
utbud
jag
har
förklaringen
och
lägger
fram
den
svart
på
vitt
för
att
du
är
laid
back
och
jag
visar
framfötterna
som
Crips
Alla
brottas
i
kampen
(kampen)
som
är
hård
(hård)
Men
det
är
barabara
att
spotta
fragda,
stampa,
stampa,
slå
SLÅ
Så
det
är
dags
att
du
lägger
din
lilla
hatt
på
hyllan
Innan
jag
förvandlar
resten
av
ditt
liv
till
en
fattig
fylla
så
jag
säger
hej
hej,
jag
ba
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Vi
lyfter
mot
toppen
i
Sverige
som
ett
JASplan
skriker
och
gapar,
inleder
vant
med:
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej
Så
ja
säger
hej
hej,
jag
ba
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Vi
lyfter
mot
toppen
i
Sverige
som
ett
JASplan
skriker
och
gapar,
inleder
vant
med:
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej
Japp
Japp,
vår
musik
spräcker
trummhinnor
och
lämnar
dig,
din
snurriga
pundare
knäckt
som
en
trumpinne
Sverige,
tomt
på
talanger
och
fullt
av
gammalt
trams
skulle
man
ha
nåt
att
komma
med,
ja
då
gör
man
det
nån
annanstans
Så
därför,
ställ
er
upp!
jag
pratar
om
en
hel
publik
Så
jag
kan
banka
ner
alla
hatare
som
en
entumsspik
Mest
för
att
jag
inte
har
nåt'
bättre
för
mig
nu
Ledsen,
jag
är
nog
rädd
att
du
gör
rätt
i
att
va
avundsjuk
vissa
berättar
om
relationer
med
inga
kosing
och
ger
samma
kloka
intryck
som
man
får
av
Linda
Rosing
Det
blir
inget
fett
för
du
saknar
ditt
liv
och
ditt
go
och
Herbert
är
bäst
så
då
har
du
nåt
vettigt
att
skriva
på
Whoa
A
och
F,
tight
skit
men
du
väntar
tills
slutet
jag
har
bajsat
i
din
Yankeeskeps,
den
du
sätter
på
huvet
Kommer
du
nånstans?
sluta
du
ljuger,
jag
flyter
på
djup
på
ytan
när
ni
förliser
som
skjutglada
gutar
så
jag
säger
hej
hej,
jag
ba
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Vi
lyfter
mot
toppen
i
Sverige
som
ett
JASplan
skriker
och
gapar,
inleder
vant
med:
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej
Så
ja
säger
hej
hej,
jag
ba
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Vi
lyfter
mot
toppen
i
Sverige
som
ett
JASplan
skriker
och
gapar,
inleder
vant
med:
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej
Afafafafafafafafafafasi
är
inne
medan
du
är
utanför
som
de
blinda
kastar
pil
och
när
du
väl
kommer
in
möts
du
av
annat
än
"välkommen
in"
även
om
du
skulle
med
haft
kunskap
och
vilja,
hade
du
väl
inte
kunnat
tävla
i
rim?
Så
vad
tjänar
det
till?
collaben
är
långt
härifrån
men
gråt
ej
för
väder
och
vind
för
tågen
dom
kommer
och
går
men
vissa
dom
står
och
hänger,
blänger
längst
bak
i
lokalen
och
pratar
i
baren
om
att
A-fasi
är
galen
(galen)
men
du,
(du
du
du
du
du)
uttalar
mitt
namn
fel
så
be
om
ursäkt
nu
till
hela
Luthagen
som
stadsdel
Andra
står
på
scen
och
tuggar
sin
fragda
men
när
allt
kommer
omkring
så
är
dem
ingenting
annat
än
dubbelt
så
gamla
Jag
säger
sanningen
som
av
calokain
och
då
tappar
ni
ansiktet
som
om
jag
tillämpat
karo-kari
vi
taggar
ner
och
vi
nöjer
oss
med
att
claima
allt
Tar
avstånd
ifrån
andra
istället
för
att
jobba
på
vår
självdistans
så
jag
säger
hej
hej,
jag
ba
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Vi
lyfter
mot
toppen
i
Sverige
som
ett
JASplan
skriker
och
gapar,
inleder
vant
med:
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej
Så
ja
säger
hej
hej,
jag
ba
beskriver
det
livet
jag
lever
idag
(dag)
Vi
lyfter
mot
toppen
i
Sverige
som
ett
JASplan
skriker
och
gapar,
inleder
vant
med:
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej,
hej
1 Hej hej
2 Luspanka
3 Samma scen
4 Snart faller allt på plats
5 En dag som denna
6 Stick så det dammar
7 Eller hur?
8 Färdig (knäpper min skjorta)
9 Jag kunde inte bry mig mindre
10 Skruva upp
11 Gissa vem det är
12 Platsen
13 YAO!
14 JKIBMM
15 JKIBMM
16 JKIBMM
17 JKIBMM
18 Leparskor
Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.