Текст песни




آمنتك عليا عشان لقيتني مصدقاك
وعدتك في وقت الجد جنبك هتلاقيني
بسهر على راحتك وراضية أتعب معاك
وإن ما تشيلكش الأرض أنا أشيلك في عيني
أمنتك عليا عشان لقيتني مصدقاك
وعدتك في وقت الجد جنبك هتلاقيني
بسهر على راحتك وراضية أتعب معاك
وإن ما تشيلكش الأرض أنا أشيلك في عيني
بطمنك يا حبيبي من أولها
سكتنا لو عاندتنا هنكملها
دنيتنا لو تعبتنا من عمايلها
بالصبر أنا وإنت هنستحملها
على قدنا هنعيش مع بعضينا
وحبنا من الدنيا دي يكفينا
ده إنت وأنا أنا ولا عمرنا إتمنينا
غير بيت صغير وباب مقفول علينا
أنا طول حياتي كنت بحلم ليك وبيك
وما بين إيديك كملت حاجة ناقصة فيا
من الدنيا مش طمعانة إلا في حبي ليك
وأديني جاية بوعدك دلوقتي بيا
أنا طول حياتي كنت بحلم ليك وبيك
وما بين إيديك كملت حاجة ناقصة فيا
من الدنيا مش طمعانة إلا في حبي ليك
وأديني جاية بوعدك دلوقتي بيا
بطمنك يا حبيبي من أولها
سكتنا لو عاندتنا هنكملها
دنيتنا لو تعبتنا من عمايلها
بالصبر أنا وإنت هنستحملها
على قدنا هنعيش مع بعضينا
وحبنا من الدنيا دي يكفينا
ده إنت وأنا أنا ولا عمرنا إتمنينا
غير بيت صغير وباب مقفول علينا





Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.
Загрузка
Загрузка